Aparthotel Delta w stolicy Tatr - Zakopanem

Miasto Zakopane jest najczęściej odwiedzane przez polskich turystów. Chyba nie możemy się temu dziwić, bo właśnie stąd najbliżej nam do najwyższych szczytów Polski. To właśnie tu rozpoczyna się najwięcej wędrówek, których celem są Tatry. Napiszę Wam jak najlepiej zacząć przygodę z nimi, a jednocześnie spędzić fajne noce w apartamencie jednego z zakopiańskich aparthoteli.

Zakopane jest stolicą polskiej turystyki. Tak odbieram to miasto. Z wielkim prawdopodobieństwem napiszę, że przypada tu największa liczba łóżek na jednego mieszkańca :) i wcale nie śpią oni na nich tylko je wynajmują turystom. Kwatery prywatne dominują w Zakopanem, ale jest tu też wiele hoteli i aparthoteli, które oferują podróżnym miejsca noclegowe o podwyższonym standardzie.


Jednym z ciekawszym punktów na mapie ekskluzywnych noclegów jest Aparthotel Delta mieszczący się przy ulicy Na Wilcznik 5a. Aparthotel położony jest w zasadzie w samym centrum Zakopanego. Stąd w kilka minu dojdziemy do Krupówek czy kolejki na Gubałówkę. Wszędzie możemy iść pieszo. Jest to zaleta, bo wino grzane w Zakopanem smakuje wybornie w maju.
Warto dodać, że w Tatrach dopiero wczesna wiosna. Widać to najbardziej idąc nad Morskie Oko. Drzewa liściaste wypuszczają dopiero pąki. Pamiętajmy o tym zanim wyjdziemy w góry. Tam pogoda jest zupełnie inna niż u nas, niż nawet w Zakopanem.
Wracając do Aparthotelu Delta Zakopane. Szkoda chyba pisać, jak można samemu sobie pooglądać. Sprawdźcie na ich stronie internetowej jak wygląda Aparthotel Delta Zakopane.

Tatry widziane z Gubałówki

Miałem opisać aparthotele zakopiańskie, a sczególnie to miejsce, które wydaje mi się bardzo atrakcyjne cenowo, ale do tego wystarczy wyszukiwarka i klika kliknięć. Sami sobie odnajdziecie luksusowe noclegi w Zakopanem. Mój preferowany wybór - apartamenty - można odnaleźć całkiem łatwo.
A ja lepiej napiszę, że wyprawa do Zakopanego, widok na Tatry z Gubałówki, Rysy, Kasprowy Wierch czy Giewont są o tej porze roku piękne. Szczerze polecam. Zdjęcia w artykule robiłem 7 i 8 maja, czyli całkiem nie tak dawno..

1 komentarz:

  1. Podróżowanie po Polsce to moja pasja. W Zakopanem byłam już kilkakrotnie, teraz planuję wyjazd do Krakowa. W http://wsercukrakowa.pl/ słyszałam, że warto zatrzymać się na nocleg, zwłaszcza, że lokalizacja to samo centrum. Apartamenty i pokoje na wynajem, świetne warunki, rozsądna cena.

    OdpowiedzUsuń